понедельник, 30 января 2017 г.


Вчитель інформатики 


Комунальний заклад "НВО І-ІІІ ступенів "МРІЯ" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області"



Педагогічне кредо:  Будь майстром, поетом, художником у справі яку ти робиш. (Сухомлинський)

Життеве кредо: Мети досягає той, хто її прагне.

Моя педагогічна філософія: Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я допомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими і творчими, здатними утверджувати і примножувати добро. Я вірю в своїх учнів.


                                                Освіта

Середньо-спеціальна педагогічна

У 2011 році закінчила Нікопольське училище Криворізького державного педагогічного університету за спеціальністю «Початкова освіта» і здобула кваліфікацію вчителя початкових класів, вчителя інформатики в початкових класах.

Вища педагогічна

У 2013 році закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Початкова освіта» та здобула кваліфікацію бакалавра, вчитель початкової школи.

У 2018 році закінчила Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка та здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр, керівник підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання).
 Самоосвіта 
2017 рік успішно пройшла онлайн - курс "Вчимося жити разом"
2018 рік - пройшла курси підвищення кваліфікації за освітньою програмою учителів закладів загальної середньої освіти, які навчають учнів з особливими освітніми потребами, асистентів вчителів.


Методична скарбничка

«Те, що я чую, я забуваю

 Те, що я бачу і чую, я трохи памятаю

 Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти

 Коли я чую, бачу й обговорюю і роблю, я набуваю знань і навичок

 Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром

 Конфуцій


Проблема над якою працюю:  розвиток навичок швидкісного читання учнів початкових класів.

Принципи роботи: індивідуальність та систематичність, різноманіття форм та методів роботи, наочність, доступність та диференційований підхід до кожного учня.

Напрямки роботи: Впроваджувати інноваційні методи навчання і виховання. Створити умови для всебічного розвитку дитини. Розвивати творчі здібності учнів. Сприяти самоактуалізації творчого потенціалу учня. Здійснювати диференційне навчання. Приділяти увагу самоосвіті вчителя і учня.

Правила педагогічної майстерності: «Ніколи не зупинятися на досягнутому» займатися самоосвітою . Майстерність вчителя, гармонія, свідома поведінка, уміння спрямувати активність особистості на її розвиток, передбачений і точний розрахунок, найкраще досягнення результату.


Комментариев нет:

Отправить комментарий